close

http://www.youtube.com/watch?v=jJOzdLwvTHA

BY INGRID MICHAELSON


 

 

THE WAY i AM

 

 


 

If you were falling, then I would catch you

假如你跌倒了,我會抓住你的!

 You need a light, I'd find a match

你需要燈光,我會幫你找到火柴的!

 

Cuz I love the way you say good morning

只因為我喜歡你對我說早安的樣子,

 And you take me the way I am

而且你就愛這樣子的我!

 

 

 

If you are chilly, here take my sweater

假如你冷了,這件毛衣拿去穿吧!

 Your head is aching, I'll make it better

你的頭疼了,我會讓痛痛飛走的!

 

Cuz I love the way you call me baby

因為我喜歡你叫我寶貝的樣子,

 And you take me the way I am

而且你就愛這樣子的我!

 

 

I'd buy you Rogaine when you start losing all your hair

當你頭髮快掉光前,我會幫你買落健,

 Sew on patches to all you tear

填補你的悲傷。

 

Cuz I love you more than I could ever promise

因為我愛你,超過我所能承諾的,

And you take me the way I am

而且你就愛這樣子的我!

 You take me the way I am

你接受這樣子的我,

 You take me the way I am

你接受這樣的我。

 

 

 


 

 

大家都像小丑一樣畫的花花的裝,

看不清面具底下的自己,

只有我一個沒有偽裝,

 

我就是這樣,(也懶的改)

不過也懷疑自己是不是異類?(因為大家都畫)

猶豫是不是要化妝?(沒有自信)

 

但他

就愛這樣子我。

 

 


 

 

 

或許 

就有人愛這樣子的我,

我也不需要改變什麼。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Beeball 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()